Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Περιμένοντας την Νέα αρχή...

Πάλι υπάρχουν τόσα που θέλω να πω, αλλά και πάλι δεν ξέρω από που να αρχίσω... Πολλοί μου είπαν " Από την αρχή να αρχίσεις μικρούλα" κι έχουν δίκιο. Το πρόβλημα είναι πως έχουν γίνει τόσα πολλά που, που δε θυμάμαι ποια είναι η αρχή... Δε θυμάμαι πότε αρχίζει και πότε τελειώνει (αν τελειώνει) το κάθε γεγονός στη ζωή μου . Πάλι έκανα το θαύμα μου...

Για ακόμα μια φορά, τα πράγματα είναι πολύ μπλεγμένα . Ξέρω πως όλα θα πάνε καλά γιατί πάντα γίνεται το ίδιο . Αλλά μέχρι να φτιάξουν όλα, τι κάνω;;;;!!! Αυτό είναι το θέμα στην όλη υπόθεση. Ξέρω πως όλο αυτό θα τελειώσει κάποτε αλλά δεν ξέρω το πότε και το πως.

Πόσο θα κρατήσει αυτήν τη φορά; Πότε θα τελειώσουν όλα αυτά; Πότε θα κάνω όλα αυτά που πρέπει; Πότε θα έρθει μια νέα αρχή;

Μάλλον θα αργήσει λίγο σε αυτήν την περίπτωση... Τουλάχιστον θα έρθει...!

Ξυπνάω κάθε μέρα και ξέρω πως έχω τόσα πολλά να κάνω... 24 ώρες δεν είναι αρκετές πλέον. Όχι μόνο για μένα, αλλά για τους περισσότερους ανθρώπους. Τρέξιμο κάθε μέρα." Σήκω, θα αργήσεις" , " Διάβασε, δε θα προλάβεις μετά" , " Ετοιμάσου, πρέπει να φύγουμε". Και τέλος η καλύτερη φράση από όλες : " Πήγαινε για ύπνο. Αρκετά για σήμερα".

Όσο αστείο κι αν φαίνεται, πραγματικά ΛΑΤΡΕΥΩ αυτήν τη φράση! Χεχε....!

Αλλά... και πάλι... την επόμενη μέρα, ξανά τα ίδια! Τρέξιμο όλη τη μέρα! Πονοκέφαλος από τη ρουτίνα... Και δεν μπορώ πάντα να περιμένω μέχρι το τέλος της ημέρας για να πάω για ύπνο... Να χωθώ στο κρεβάτι μου και για ακόμα μια φορά να χαθώ στο μαγικό κόσμο των ονείρων μου.

Αν και ξέρω πως η φυγή δεν είναι λύση πολλές φορές σκέφτομαι να τα παρατήσω σχεδόν όλα και να φύγω... Μια νέα αρχή μαζί με ένα νέο τέλος. Duh! Δεν είναι εύκολο! Βασικά... δεν μπορώ να το κάνω... Ακόμα... Αλλά κι όταν μπορέσω, κάτι μου λέει πως δε θα το κάνω... Το γιατί δεν το ξέρω.

Το μόνο που ξέρω είναι πως σχεδόν κάθε μέρα, θέλω να φύγω... Να χαθώ στον κόσμο μου... Στα όνειρα μου...

Να κάνω μια νέα αρχή και μαζί με τη νέα αρχή να έρθει ένα νέο τέλος...

Και btw, ευχαριστώ όλα τα άτομα (μέχρι και κάποιους απλούς γνωστούς) που κάνουν τη μέρα μου καλύτερη και με κάνουν χαρούμενη! Πραγματικά σας λατρεύω παιδιά! *hug* ^__^

G.O.T.N. - R.B. - Q.B. - T.I.W. - D.G.



Δεν υπάρχουν σχόλια: