Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Ένα απόγευμα με τη Βίλμα (2)

Τελικά όποτε λέμε να βγούμε με την κολλητή μου, κάτι θα γίνει. Και μετά από 3 χρόνια καθίσαμε να το σκεφτούμε σήμερα! Ναι, το ξέρουμε, σκίζουμεεε!!

Λοιπόν πάλι κάναμε τα ίδια. Βγήκαμε, πήγαμε για καφέ, καθίσαμε 4-5 ώρες πάλι, πήγαμε βόλτα και τέλος σπίτι. Το παράξενο δεν είναι πως βγήκαμε και αργήσαμε πάλι, αλλά πως βρήκε μέρα να κάνει λάθος το δελτίο καιρού! Κι ενώ είχαν προβλέψει ζέστη σε όλη την Αττική (κι εμείς οι έξυπνες βγήκαμε με πολύ λεπτά ρούχα και χωρίς καν ζακέτα), σε κάποια φάση άρχισε να βρέχει υπερβολικά πολύ και αναγκαστήκαμε να φύγουμε! Πετύχαμε το μισό σχολείο μας και άλλους 5-6 γνωστούς μου και γίναμε γνωστές σε όλο το village! Ω ναι... Πάλι τα ίδια!

Μέχρι και το φαν κλαμπ της Βίλμας πετύχαμε! Μόνο που έχω την εντύπωση πως αυτό δεν της άρεσε και τόσο... :P

Ε, λοιπόν, όσο περισσότερο βγαίνω έξω με την κολλητή μου, τόσο περισσότερα πράγματα μαθαίνω. Όχι μόνο για εκείνη και για εμένα, αλλά γενικά για τον κόσμο.

  • Κανένας δε θα χάσει ποτέ ευκαιρία να στην πέσει αν μπορεί.
  • Θα πεις πάω 1-2 ωρίτσες με την κολλητή μου για καφέ και θα πας σπίτι 6-7 ώρες μετά. Συμπέρασμα : δε νομίζω να καταλάβω ποτέ πόσο γρήγορα περνά η ώρα όταν είμαι με την κολλητή μου.
  • Πάντα θα δούμε τα κατάλληλα άτομα για χαβαλέ. Αλλά αυτά πάνε πακέτο με τους σπαστικούς που πρέπει να χαιρετήσουμε για να μην αρχίσουν τις χαζομάρες.
  • Πάντα κάτι θα πάει στραβά αλλά πάντα θα διασκεδάσουμε με τις βλακείες που κάνουμε.

Τελικά λατρεύω την κολλητή μου! :D

Α, και κάποιος μου είπε πως τα blogs θα 'πρεπε να έχουν μόνο σοβαρά κείμενα. Εμ, καλά... Εγώ δεν μπορώ να είμαι πάντα σοβαρή όμως. Άρα ούτε τα κείμενα μου. Sorry.... =/

2 σχόλια:

Libertas είπε...

Ευχομαι να περνάτε πάντα τόσο όμορφα...
Στα μπλογκς γράφεις οτι σκέφτεσαι, ακόμη κι αν αυτό δεν δείχνει σοβαρό στους άλλους για σένα μπορει να ειναι τα πάντα...
Καλή συνέχεια!
Φιλάκια!

Dream Girl είπε...

Ευχαριστώ :) Φιλιά! :)